Sähköpostiin kirjautuminen

Jos sinulla on ongelmia LAMKin sähköpostin kanssa (esimerkiksi sähköpostit eivät näy), voit yrittää korjata ongelman näillä ohjeilla:

Tietokone - internetselain

  • Kirjaudu ulos
  • Tyhjennä selaimen välimuisti ja selaushistoria
  • Mene osoitteeseen outlook.com
  • Kirjaudu sisään LAMKin sähköpostilla

Puhelin

Android

  • Mikäli kaikki sähköpostiviestit eivät näy, avaa sähköpostiohjelman asetukset
    • Valitse sähköpostiosoitteesi
    • Valitse sähköpostin synkronointiasetuksista "koko ajan"
  • Mikäli viestejä ei näy ollenkaan, poista sähköpostitili ja lisää se uudelleen

iPhone

  • Mene asetuksiin
  • Poista sähköpostitilisi kohdasta salasanat ja tilit
  • Lisää uusi Exchange-tili
  • Syötä LAMKin sähköpostiosoitteesi
  • Kirjaudu sisään

Sulje valikko